Lurad på önskningar

Jahaja, det såg så lovande ut under gårdagen och det var klart och fint. Men lagom till mörkret föll så mulnade det på. Alltså fick jag inte se några stjärnfall så jag kunde önska mig något. I och för sig så måste väl partiklarna ha passerat in i atmosfären och brunnit upp utan att jag såg dom så jag kunde ha önskat mig något ändå, eller hills det inte om man inte ser stjärnfallet? Fast nu ska jag inte gnälla eftersom jag har allt jag kan önska mig känns det som! Men mycket vill ha mer :). Jaja, vi hos ett nytt försök den 14 dec för då passerar Geminiderna!

Kommentarer
Postat av: humorsajten

Du har koll du

=)

2008-11-18 @ 11:00:15
URL: http://humorsajten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0