Inget nytt under solen

Alltså allvarligt! Onepiece?

Hur ända in i hela glödheta helvete lyckades detta klädesplagg göra en comeback? Jag menar, det var inte snyggt eller coolt på 70-talet, så varför skulle det vara det idag?
kolla bara den här annonsen.



Jag har för mig att min styvfar, den oefterliknelige Lektor Palm hade en i stil med denna, kanske inte med fullt lika utsvängda ben.



Nej jag håller nog med twittraren som skrev något i stil med att "Trender kommer, försvinner och skrattas åt. Onepiece har hoppat över mellanledet och går direkt till att skattas åt"
Fast å andra sidan så får man väl hoppas att det inte är så, för det skulle ju innebära att trenden med onepiece inte försvinner och det är ju en hemsk tanke.


Kommentarer
Postat av: Ulla-Marie

Jojje. Grymt tufft, men problemet är just att det blir trendigt (=tråkigt eftersom kedjorna kommer att spotta ur sig byxdressar)

2011-04-20 @ 19:58:18
URL: http://ulla-marie.blogspot.com
Postat av: Bloggaren

Eller Tyfft som Gnidkungen skulle sagt, själv är jag skeptisk.

Jag underlät att berätta om min egen "onepiece" som jag klädde grymt bra i när jag gled nerför alperna på min monoskida under 80-talet :)

2011-04-20 @ 20:51:24
Postat av: Kicki

Onepiece=sparkdräkt för vuxna

2011-06-01 @ 22:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0