Vem skall jag skälla på?

Tror att jag kommit på varför radbrytningen här på blogg.se inte har fungerat tillfredställande för mig den sista tiden.

För att få till radbrytningar har jag varit tvungen att "ändra redigerare" och skrivit in <br> där jag vill ha en radbrytning. Otroligt irriterande!

Men nu har jag som sagt kommit på vad det beror på.

De sista veckorna har jag testat Chorme i stället för Firefox. Och tydligen är det så att när jag skriver inlägg via Chrome så funkar inte radrytningen som den skall.

Så frågan är om det är Chrome jag skall gnälla på för att det finns en bugg i browsern eller blogg.se för att dom har en sådan sketen sida att den inte kan hantera dom vanligaste browsrarna på rätt sätt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0