Sista valpen

I morgon är det dax för denna kulls sista valp att flytta till sitt nya hem. Yrvädret går under det stolta namnet Månstrålens Lovesong of Leopold och kallas av oss för Leo.

Idag är han med husse på jobbet och passar på att riva kontoret, jag kan ju inte sitta med honom i knät hela tiden. Anledningen till att han är med på jobbet är att vi ska göra en ombesiktning hos veterinären idag, och nej, han fick ingen tvåa vid sista besiktningen men man måste ha ett färskt protokoll vid leverans.


Kommentarer
Postat av: Den hemska tvillingen

Det här var ju en rolig blogg! Kommer tillbaka om jag får. Har sprungit på dig hos alls vårt Ufo - Fiffi och tyckte lite synd om dig som inte får några kommentarer ;D. Snäll som jag är (namnet till trots) beslutade jag mig för ett litet nedslag i, som det visade sig den hälsingska myllan, och fann en liten pärla.

2010-03-21 @ 09:10:18
URL: http://denhemskatvillingen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0