btw

Jag har fått ordning på min iPhone som har jäklats med mig den sista månaden. Det största problemet har varit att det knappt har gått att ladda den. Kontakten har varit trasig, den har inte velat "klicka till"

Ni som har en iPhone vet att den måste laddas ofta! Plus att man gärna skall stänga av den med jämna mellanrum, helst en gång om dagen för att återställa operativsystemet. Gör man inte det så hänger sig mobilen under kortare perioder vilket kan vara väldans irriterande.

Man skulle nästan kunna tro att det är Pyttemjuk som har skrivit operativet för det är samma problem som jag hade med Win95/98 och i viss mån win2000.

I alla fall, igår när jag satt och kontemplerade över min första dag på jobbet efter semestern, titta jag lite förstrött på min iPhone och såg något mystitskt i kontaken. Jag tog fram ett gem och pillade lite försiktigt och fick ut en försvarlig mängd fickludd, hö, havre och ett litet gruskorn!

Nu fungerar laddningen som den skall och jag kan koppla upp mobilen till datorn utan att sitta och pressa in sladden med handkraft!

Så igår när jag kom hem konfiskerade jag den älskade hustruns lilla iPhone-skydd. Men jag tänker inte hänga den i bältet!





Kommentarer
Postat av: H C Barregren

Ojdå, krånglar den så mycket. Det gör inte min, även om den visst är lite knöligare än jag hade trott och önskat...

2010-08-17 @ 20:35:03
URL: http://www.bums.nu
Postat av: Trubaduran

Hej! Nu blev jag ju tvungen att kolla så att inga nya katastrofer inträffat under arbetsdagen. Skönt att se att det verkar ha gått åt andra hållet :-).

2010-08-17 @ 21:49:39
URL: http://trubaduran.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0