Manligt


Höjden av manlighet måste väl vara att få ett finger långt upp i analen!

Det är bara män som har prostata. Denna skall undersökas när man kommit en bit upp i åldern. Det borde alla män göra.

Har man problem med att få ett finger i analen är man homofob och ingen riktigt man!

Den alldeles underbara älskade hustrun och jag ligger i ett litet krig angående det här med att vara manlig. Hon tycker inte att jag skall bära min rosa skjorta för hon tycker att det ser fjolligt ut. Själv hävdar jag att det krävs en stor portion manlighet för att bära rosa skjorta.

Vi har kommit till en vapenvila, vilket innebär att jag inte använder den rosa skjortan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0