Två jubileum

Helt obemärkt har två stora jubileum passerat här på bloggen.

Först har vi bloggens födelsedag. Bemärkelsedagen inföll den 21 Okt och ingen, inkulsive jag själv uppmärksammade den.
Ungefär samtidigt måste jag ha passerat ett visst jämt antal inlägg som jag hade tänkt fira på något sätt. Men även denna tilldragelse har på något sätt smugit sig förbi utan att jag har upptäckt det.

En bra sak med att ha bloggat i ett år är att jag nu kan länka till mig själv under rubriken "Vad skkrev jag för ett år sedan"

Tyvärr funkade det inte idag eftersom jag tydligen var lika sporadisk med mitt uppdaterande av bloggen för ett år sedan som jag är i dagsläget.

Men i morgon, då kan jag länka till en liten funderig om katter och vatten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0