gimmegimmegimme.....

Jag är lat!

Idag har jag hämtat och lastat in 750 kg hö i stallet, mockat rent och bytt spån till hästarna, bilat upp badrumsgolvet och rivit ut undergolvet så rörpularna kan dra nya ledningar och avlopp i morgon.

Men jag alldeles för lat för att ägna mig åt att göra spellistor på Spotify. Jag har gjort en med Deltablues men that's it!

Nu har jag ju några spellistor som snurrar. Den ena kommer från Prankmonkey och den andra från Prepotator. Men jag  vill ha fler spellistor med musik som jag gillar.

Så härmed uppmanar jag alla mina tusentals? läsare att dela med sig av sina spellistor till mig!

Tack på förhand.

Klatuu a.k.a Calle

Kommentarer
Postat av: Sleeping Cell

Spotify ?

2009-11-22 @ 18:49:11
URL: http://www.tommaintet.blogspot.com
Postat av: Bloggaren

Ja vaffaen! Så slipper man ta upp onödigt utrymme på hårddisken med piratnerladdade mp3:or :D

2009-11-22 @ 19:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0