Vilse

Jag är en relativ novis på det det här med att blogga. Visst har jag gjort några tafatta försök tidigare men den här bloggen är den första som jag liksom verkligen har kommit igång med.

Jag vet inmte riktigt hur ni andra bloggare gör för att hitta andra intressanta bloggar att fördjupa er i. Eftersom jag är ganska så färsk i just den har sfären så känns det som om jag inte riktigt har hittat de rätta kanalerna för att vaska fram det jag är intresserad av.

Det känns lite som om jag använder samma metod att hitta bloggar som jag använde när jag surfade utan internet.

Ni vet, man plockade fram telefonkatalogen, bläddrade fram en sida på måfå, satt ner pekfingret och slog det nummer som man pekade på. Hade man tur svarade någon och man kunde prata lite. Var det en intressant person kunde man prata länge. Var personen tråkig bad man vederbörande plocka fram sin telefonkatalog och på måfå koppla en vidare till ett annat nummer.

Ungefär så går det till när jag hittar bloggar. Jag följer länkar i bloggar jag redan känner till. På så sätt har jag hittat mången trevlig blogg och några riktiga guldkorn. Men jag är säker på att det finns fler där ute. Frågan är bara hur jag skall hitta dom?

Kommentarer
Postat av: M

HERREGUD, JAG HÖLL PÅ O GARVA IHJÄL MIG NÄR JAG SÅG ATT HELA ERAN FAMILJ HADE EN BLOGG.

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHA oh my faaakkking goooosh.

ni måste skoja med mej.

2009-03-13 @ 18:25:01
Postat av: mumari

Så glad jag blev av din kommentar! Tänk vad roligt om fler resonerade som du :)

Jag ska ärligen erkänna att jag nästan inte läser några andra bloggar alls, tiden räcker inte till för det, familjen och mina egna foton och mitt bloggskrivande fyller ut det mesta av min tid. Att jag inte hinner svara och kommentera så mycket gnager alltid i mitt samvete..



Men att surfa vidare på bloggares länkar är nog det bästa tipset för att hitta nya intressanta bloggar!



2009-03-14 @ 07:39:20
URL: http://mumari.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0