Dagens goda gärning?

Jag satt här på morgonen och botaniserade bland mina favoritbloggar och såg att Estetjävel väldig gärna skulle  vilja vinna en tävling på en av hennes favoritillustratörers blogg.

Tävlingen går ut på att man i en kommentar skall motivera varför man vill ha bilden.

Jag lämnade en kommentar där jag på ett ganska lamt sätt försökte motivera varför Estetjävel skulle vinna bilden.

Gillar du också Estejävels blogg så gå in och försök skriv en bättre motivering till att hon skall vinna!

Kommentarer
Postat av: Goran

Tjena Gubben!

Lama komments är av ondo :)

2009-03-13 @ 11:03:30
Postat av: Goran

Heloo!

Vet inte riktigt var jag skall skriva, så jag skriver här:)

Det funkar att surfa även här uppe i den kalla norden:)



G

2009-03-14 @ 11:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0