Matt

Känner mig lite orkeslös så här på eftermiddagen.

Det kan ju bero på att jag hittils idag bara fått i mig 316 kalorier.
316 stycken ynka kalorier!!

Det är ju tammefaen ingenting. Jag fick en chock när jag såg hur lite energi dom där påsarna från Cambridge innehåller. Nog trodde jag att man i alla fall skulle få i sig 1000 - 1200 kalorier på en dag.
Men en påse innehåller 158 kcal och idag har jag tryckt i mig två påsar.

Med hjälp av min okuvliga vilja och envishet kanske jag kan uppbåda tillräckligt med energi för att skaka ihop en påse till och på så sätt komma upp i den hisnande mängden av 474 kalorier.

Eller kanske jag helt enklet skall lägga mig ner på golvet i en ynklig hög och vänta på att sambon kommer hem och tar hand om mig. Hon borde iofs vara i samma orkeslösa skick som jag eftersom vi går på samma diet.

Men kvinnan är väl det starkare könet?

Jo, det blir  nog så.

Ryggläge.

På golvet.

I väntan på sambon.

Kommentarer
Postat av: Jenny

mat är nog både bättre och godare än pulver ;)

2009-01-21 @ 18:33:21
URL: http://jenninio.blogg.se/
Postat av: Jenny 2

Men förihelvete Calle, börja med LCHF istället (kolla mina länkar). Det funkar och ni kan leva som gourmeter. Kött är gött (med fet sås till)!

2009-01-22 @ 16:18:23
URL: http://www.norrange.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0