Livet på landet....

Sitter här på kvällskvisten och botaniserar bland mina favoritbloggar. Som sällskap har jag en dramm av Highland Park 15 year.


Glaset är som ni kanske ser inköpt på den eminenta krogen Akkurat.
Även om jag i vanliga fall föredrar droppar från Islay så är denna höglandswisky en riktig höjdare. Silkeslen och samtidigt robust med en aning tjära.
Passar alldeles utmärkt en torsdagskväll!

Bloggen som är öppen på datorn i bakgrunden är Tyskungen, en av mina absoluta favoriter. Hoppas han kan förlåta om mina kommentarer kanske blir lite färgade av mitt intag :)
Andra favoritbloggar som också föräras regelbundna besök är BUMS, VacuumGnidkungen och naturligtvis TheLoveOfMyLife. Sådärja några nämnda och många glömda :)

Ps. Måste ju promota mina döttrar också,  Carro och Johanna

Kommentarer
Postat av: Johannes

Härligt att va omnämnd

Detta är starten på modesidan



http://gnidkungen.blogspot.com/2009/01/vl-kommen-till-johannes-mode-blogg.html

2009-01-16 @ 08:08:27
Postat av: Johannes

Ordet dramm används allt för sällan, både norrmän och danskar är bättreän oss. Åtminstone rent lingvistiskt rörande snapsar

Ser fram mot bilder på mode snart

2009-01-16 @ 17:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0