Jobbet

Jahaja, undrar just om man skulle skriva ett inlägg om jobbet?

För det är så att de sista dagarna har jag fått  lite feedback från en läsare som endast verkar läsa inlägg som handlar om just jobbet.
Eller läsaren verkar anse att det är endast dessa inlägg som är värda att kommentera.  Oavsett hur gamla inläggen är så har jag fått små glada tillrop via kommenarer från just den här läsaren.

Lite smickrad känner jag mig att läsaren i fråga orkar sitta och titta igenom mina inlägg för att hitta något att kommentera. Till vederbörande vill jag bara säga att du är mer än välkommen att fortsätta titta in här.
Man vet aldrig, förr eller senare så kanske det kommer ett riktigt inlägg om jobbet. Eller så kanske något annat jag skriver berör så pass mycket att en kommentar kan vara på sin plats.

En kommentar från en "anonym" läsare är lika mycket värd som från en känd läsare. Eller för att uttrycka det annorlunda: All publicitet är bra publicitet. Eller så kan man kanske säga som Lundell: En inställd spelning är också en spelning.
Vad faen han nu menar med det!?

Ja, jag vet inte själv vad jag menade med ovanstående stycke.

Jag lider av kaloribrist, är förvirrad och tänker gå lägga mig nu.


Kommentarer
Postat av: Soffipropp

Tycker du ska göra en egen mapp åt personen så hon slipper leta runt. Tror inte hon har tillräcklig IQ för att fixa dagligt letande.... verkar rätt schlut i hövve

2009-01-22 @ 16:07:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0