Hopp och förtvivlan

Ja vad skall man säga?

Jag vet inte om jag skall skälla och gnälla eller vara glad och gratulera.

Ibland så tror jag att den tv-tittande delen av Sveriges befolkning drabbas av akut och unison tillfällig sinnesförvirring! Jag menar, nu har Team Magnus varit sämst i körslaget 3 eller 4 veckor i rad. En kör bestående av medelmåttiga soloartister som bara vill framhäva sig själv och knappt en enda gång lyckats prestera en ren stämsång. Ändock lyckas dom vecka efter vecka slå ut den ena eminenta kören efter den andra.
Det skulle jag kunna skälla på hur länge som helst.

Men å andra sidan då sa har ju samma del av befolkningen vecka efter vecka röstat fram Team Hanna!

Troligtvis så är det så att den del av befolkningen som har utsökt smak, oklanderig känsla för kvalite, säkert musiköra och osvikligt estetiskt omdöme......som jag, vi röstar på Hanna

Medan resten av de obildade stackarna som inte kan skilja en Dom Perignon från en Asti röstar på Magnus.
Ja, så måste det vara!

Kommentarer
Postat av: Maran

Mä! Va äre för fel på italienskt bubbel, fless

2009-01-17 @ 23:12:12
Postat av: Bloggaren

Priset hälsar Pellipen :))

2009-01-17 @ 23:21:00
Postat av: Johannes

Jag håller på Snygg-Erik

Hanna Hedlund kan aldrig tas på allvar efter den där astronautsången hon gjord ei schlagern

O Kilafors är bara tre ho so mkt ångest

2009-01-17 @ 23:24:15
Postat av: whatthefuckdotcom

Min haka ramlade i golvet... trodde aldrig Wels skulle ut före magnus???

2009-01-18 @ 00:11:33
URL: http://wtfdcom.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0