Pappadag

Ännu en farsdag har föflutit. En väldigt trevlig sådan may I add!

Bägge döttrarna och sambons två yngsta barn har förgyllt tillvaron på Målda i helgen.

Första farsdag grattiset fick jag 03:27 när jag körde hem en smått överförfriskad dotter från ett VIP-party med Noice. All heder till henne som nobbade att följa med bandet till hotellet på efterfest eftersom hon "skulle vara med Pappa" :)

Anyway, farsdagpresenten till mig var att jag fick komma och hämta döttrarna, ergo jag kunde inte dricka vin på lördag kväll, ergo inget tungt huvud på söndag. Så det var en ren välgärning av dem att beställa skjuts med mig!

Senare på dagen så bakade döttrarna kladdkaka och cupcake vilket var uppskattat av den trötte fadern. Eller om man skall vara ärlig så bakade en dotter och den andra låg på kökssoffan och sov. Hon hade haft Verkligt roligt på lördag och det unnar jag henne!
Puss på er bägge döttrarna, ni är bara bäst!

Jag sitter här och fingrar på tangenterna medans den helt underbara sambon firrar runt i köket med pyschpyschen och torkduken. Älskar henne gränslöst.
Kyss älskling, du är också bäst!

Kommentarer
Postat av: Sambon med pysch och trasa

Älskar dig jag med underbara sambo! Du är det bästa som har hänt mig och du är mitt livs kärlek!

2008-11-09 @ 23:21:41
URL: http://hembretsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0