Eftertanke

I dag har jag suttit och bläddrat mig igenom lite olika bloggar. Till min förtvivlan börjar jag inse att det är nog dax att göra något åt utseendet och det despositiva upplägget på min blogg.

Även om jag fortfarande anser att hur bloggare skriver och vad dom skriver om är det viktigaste, så är det ganska viktikt att bloggen även är snygg och har en genomtänkt design.

Jag gillar MuMaris design och innehåll. Snygga bilder som hon pillar med själv och gör det bra.

Men min favorit hittils är TyskUngen Dispositionen av bloggen är klockren. Gör er själv en tjänst och läs hans recentioner av de tio största bloggarna i Sverige! Det är sanslöst bra. Ni hittar länkarna till recentionerna till höger i bloggen.

BTW så fick Mumari min röst igår och Tyskungen min röst idag på RixFMs BloggSM även om det var hårt mellan TyskUngen och Christer på som bloggar på bums.nu idag.

Edit: ja det var väl inte så här jag hade tänkt mig den nya designen men wtf, jag har förnyat mig iaf.

Kommentarer
Postat av: Tyskungen

TACK!

Det värmer en tyskunges hjärta.



/Klaus

2008-11-25 @ 19:48:09
URL: http://www.tyskungen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0