BloggSM

Säga vad man vill om BloggSM men det är inte ett forum för att hitta nya spännande bloggare. I sann kommersialistisk anda så verkar det som om det är mängden nomineringar en viss bloggare har fått snarare än kvaliten på bloggen som avgör om det blir en finalplats. Det får till följd att finalisterna följer någon form av minsta motståndes lag, ungefär som skvalmusiken dom spelar på RixFM.
Lyckligtvis så slinker det igenom ett par enligt mig riktigt bra bloggare. Det är ungefär som musiken på MixMegapol, bland all skvalmusik dyker det ibland upp någon riktig pärla.

Nu är det ju inte så att bara för att en blogg har många besökare så är den dålig, men jag säger bara Linda Rosing , sicken dynga och en massa läsare!

Med en dåres envishet hävdar jag att Vacuum är en av sveriges roligaste och finurligaste bloggar. Trots att han envisas med att stava trots som trotts :)

Jag anmälde honom till BloggSM men eftersom jag troligtvis var en av få som gjorde det så är väl chansen att han skall få sprida sig via RixFM tyvätt minimal.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0