Don or Dom

Det händer ganska mycket i det verkliga livet när man inte sitter vid datorn och bloggar.

Julen är för mig den ulitimata familjehögtiden. En tid att umgås i lugn och ro med dem man älskar och uppskattar. Jag försöker se bortom köphysterin och stressen.

Vi öppnade julmyset med att ha en "lilla julafton" helgen innan den 24 dec. En helt underbar kväll med alla barn vi kunde uppbringa, plus polaren Pepa a.k.a Snabatan a.k.a Lars Oldenburg a.k.a Petterson.

Men det största som hände denna jul var ändock det som för alltid kommer att stanna i mitt minne. Ungefär 01:00 när julaftonen var helt ny och fräsh förlovade jag och min älskade Helen oss! Ett Stort Grattis till oss!!

Vi har fått många gratulationer och en och annan liten present men den absolut mest fantastiska presenten fick vi av K.F, vars dator jag just nu har installerat om och faktiskt inviger genom att skriva detta inlägg på.

Jag lovar dyrt och heligt att vi INTE skall sprätta denna dyrgrip klockan 00:00 i morgon som är nyårsafton. Flaskan skall sparas till något alldeles speciellt.



Flaskan står och känner sig ganska kaxig bland mina inte fullt så värdefulla Single Malt.



Ljuset är dåligt, fotografen är inte bara dåligt utan till och med lite berusad, kameran däremot är riktigt bra har jag hört.


Ja just det! Flaskan till höger om dyrgripen är en annan fin sak som jag lyckades sno från en tomte, en 15-årig Highland Park. Den är fortfarande osprättad men jag har höga förväntningar på den. Ytterligare ett snäpp till höger står en Destillers Editiion från Clynelish. Jag har ingen susning om hur den smakar men det är ytterligare en Highland. Tack till min ömma moder som alltid kommer med en Single Malt till Jul och födelsedag,
Ps, jag skall stoppa in Dom'en i sin låda för att skydda den mot solen. Ds

Kommentarer
Postat av: Anonym

GRATTIS GRATTIS och GRATTIS igen, man kan aldrig säga det för ofta. Är så hiiimla glad för er skull. Älskar er båda gränslöst mycket, Ni är bäst! Skickar upp massa kärlek till er allihopa. :) Vi ses om ca en vecka:) Puss!

2008-12-30 @ 23:45:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0