Marknadsföring

Jag skall inte uttala mig om själva behandlingen. Hur, varför och om den fungerar. Men jag förstår att man kallar det för Galvanisk Ström och inte den nuför tiden vanligare benämningen på strömmen i fråga. Alltså Likström.

Inte för att likström har något med lik att göra, det innebär helt enkelt att strömmen alltid har samma riktning och inte växlar rikning som växelström gör.

Men hallå, Likström har liksom en lite mer negativ klang än Galvanisk ström. Och kan man galvanisera metall för att rostskydda och förlänga livet på sin bil så borde man väl kunna spabehandla sig med Galvanisk Ström för att förlänga sin ungdomliga hy?






Kommentarer
Postat av: Ulla-Marie

Sägs dessutom hjälpa mot ALLT! Jag håller mig till smink, hårfärg och photoshop. Funkar ännu så länge ...

2011-03-28 @ 12:47:48
URL: http://ulla-marie.blogspot.com
Postat av: Bloggaren

Hahahaha, ja du UMA det verkar funka bra och för mig är Photoshop oöverträffat!

2011-03-28 @ 15:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0