Jag har skaffat mig anställning

Hittade mitt jobb och skickade in en konfirmation.



Här nedan är min konfirmation att jag skall börja jobba hos dom.

Var hälsade Vördade Medsjälar i Universums Kärleksfulla Gemenskap, ni Levande, Döda, Återuppstådda och ni Egiva.


Detta brev är en konfirmation på att Jag, Klatuu, efter överläggningar med mina astrala kontakter till slut har beslutat mig för att ta anställning hos er.


Den senaste tiden, några år enligt vår tidsuppfattning och flera eoner i den andra dimensionen, har jag studerat Den Allomfattande Kunskapsbanken, bättre känd som The Akashic Record. Det är ju från denna kunskapsbank som alla stora tänkare och visionärer, medvetet eller omedvetet, har hämtat sin kunskap. Jag tänker på stora Medvetenheter som till exempel Steiner och hans Antroposofiska idéer, Ron L Hubbard och Scientologin (även om han under sin livstid på Gaia/Tellus inte var medveten om att hans kunskap kom från The Akachic Record) och William Walker Atkinso, vars sanna budskap senare låg till grund för The Secret.


Anledning till att jag just nu vid denna tidpunkt i Evigheten lät mig övertalas att ta anställning hos er är att Vi, alla här på det lilla stoftkornet Gaia/Tellus, står inför en omvälvande period och Ni behöver vägledning.  När man som Jag har blivit en av de tolv,(det finns bara två av oss på Gaia/Tellus just idag och den andra är Little Grandmother) alltså en av de få utvalda som har full insikt och förståelse för The Akashic Record ser man att Gaia/Tellus balanserar på gränsen till full förståelse. Det är just vid här tidpunkten fortfarande lite osäkert hur framtiden kommer att arta sig. Men med rätt ledning kan Häxriket.se vara den kraft som förenar alla astrala, mediala och positiva krafter. Med hjälp av Universum kommer Jag, via Häxriket.se att leda världen till förståelse, ljus, rikedom och fullständig kärlek.


Som ni förstår kommer Jag, Klatuu, inte att jobba med någon medial verksamhet som riktar sig mot privatpersoner. Min uppgift kommer att vara långt viktigare än så. Min roll blir att, tillsammans med mina Astrala kontakter, leda Häxriket.se i rätt riktning så av vi under en och samma stjärna kan samla all Universums visdom.


Ni kan börja betala ut lön på nedanstående konto så kommer jag via Astral Projektion att manifestera mig på ert kontor måndagen den 18 April kl 06:06 för att verifiera min anställning. Jag kommer därefter att mest jobba hemifrån och kommer endast vid behov att projicera mig på kontoret. Uteblir lönen är jag rädd att ni får klara er själva och med min insikt i The Akashic Record kan jag meddela att jag med säkerhet vet att Häxriket.se inte kommer att nå sin fulla potential utan mig.


Live Long and Prosper, BAZINGA!


(tack till Skeptikerpodden.se för inspiration till detta inlägg)

Kommentarer
Postat av: Hustrun

Oj oj oj... skrattade så tårarna rann. Du är då för rolig du. Fless!

2011-04-02 @ 15:10:15
URL: http://hembretsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0