Love Thyself



Jag har varit generande dålig på att uppdatera bloggen de sista månaderna. Det har liksom inte funnits någon energi eller inspiriation. Jag tänker inte längre i "bloggtermer" och det var väldigt länge sedan jag tänkte att "jamen det där måste jag skriva om!".

Det har gått så långt att jag ibland har tänkt på att ta bort mitt konto och helt enkelt sluta med de här dumheterna!

Men så härom kvällen fastnade jag på en blogg.  Den var rolig och personlig. Ibland informativ och tänkvärd för att sedan bli sur och gnällig.

Jag blev inspirerad och tänkte att, vafaen inte kan jag sluta att blogga!

Vilken blogg det var jag fastnade på?

Jamen det var ju min egen förstås!

Det här skrev jag för ungefär ett år sedan. Funktionallitet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0