Ett

Ja ett inlägg kan det väl bli så här i årets andra skälvande timme.

Nyårsafton på Wästgårds har varit myket trevlig med god mat och för min del ICAs Passionsfrukt!

Det är övervägande enbart positivt att bo på landet. Närheten till naturen, djuren på gården, friheten och allt det där.
Men en liten nackdel är ju att man måste sätta sig i bilen och köra iväg om man skall umgås med några andra än just djuren och familjen. Detta resulterade för min del i en helt nykter avslutning på det förra året.

Även om "Hertingen" på Wästgårds med sitt alltid lika smittsamma leende glatt förklarade att det minsann inte finns några poliser här uppe i skogarna så har jag inte bott här tillräckligt länge för att med gott samvete kunna sätta mig bakom ratten med mer en de 0.2 promille som idag är tillåtet.

För att kompensera lite och kanske knappa in lite på Sambons promillehalt sitter jag nu med ett glas Single Malt.
Clynelish Distillers Edition visade sig vara en ganska kraftig liten herre med en aning rökighet. Riktigt bra är den.

En riktigt god fortsättning på det nya året önskar jag de få stackar som ibland irrar sig till min blogg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0