Det är de små detaljerna som gör det

Eller: Pappor skall inte bära smycken!


Eftersom det har verkar ha uppstått en viss förvirring vad gäller mina accesoarer tänkte jag klargöra hur det ligger till och förklara lite hur jag tänker.

Som alltid är det viktigt att tänka på de små detaljerna. De där små extra tilläggen som gör att en outfit fungerar. Helt enkelt det som sätter pricken över i!

I mitt fall ville jag i fredags trycka på min manlighet och hade därför valt att på ena armen bära en lagom tung klocka med svart boett som matchade min övriga utfitt. Klockan är en julklapp och jag kan bara gissa att den är inköp på någon trendig butik i New York eller Paris.

På den andra armen bär jag inte två klockor som någon har trott utan ett stilrent svart armband. För att inte armbandet skall ta över utfittan så valde jag ett armand utan nitar som är inköpt på Hudik Marknad för 80 kr, ett fynd!

Runt halsen valde jag att ta mitt lagom diskreta guldhalsband som alltid fungerar till svart.



Eftersom jag alltid har varit en trendsättare var jag naturligtvis väldigt tidig med att skaffa mig en tatuering. När man väljer tatuering är det extremt viktigt att tänka på att man skaffar något som speglar ens personlighet. Ett motiv som förmedlar det innersta väsendet.
Efter moget övervägande blev det i mitt fall...........


........en skunk??!!!??!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sleeping Cell

Snyggt, men jag måste erkänna att jag trodde Du led av knarr eller nå annat handledsproblem då jag först såg armbandet men visst,bortsett från att det saknar nitar så har det ju en viss touch av "Judas Priest".Keep screaming for vengeance!

2009-01-21 @ 11:15:21
URL: http://www.tommaintet.blogspot.com
Postat av: Sambon

Men älskling..... hur lyckades du spegelvända bilden?? Blev lite fundersam när jag såg diskmaskinen stå på fel sida om diskbänken... sen noterade jag att klockan sitter på "fel" arm också.

He he.... Älskar dig gränslöst!

2009-01-24 @ 13:17:18
URL: http://hembretsen.blogg.se/
Postat av: Mange B

Ha ha ha, så klockrent :-D, riktigt kul läsning och detta efter första inägget jag läste. Helt super!

Kör på trendsätter!



Mange B



Ps. vid tatueringen brast det, ha ha ha! Ds

2009-03-16 @ 20:48:39
URL: http://www.lucifer.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0