En Bra Lördag

Lördag  morgon 08:00, -21 grader och helt klar himmel.

Morgonen och förmiddag ägnades åt att riva mazonit i det skall komma och bli en klädkammare. Under mazoniten fanns pärlspont! Vi hade tänkt sätta upp gipsskivor och sedan Panelskivan från Brandéns för att få en gammal look.
Men nu slipper vi det. Bara att slipa och måla!

Mitt på dagen hade solen värmt upp Västerlima till sköna -1.

Sambon tog tillfället i akt och sadlade på Indy och vi tog en helt underbar ritt i solen. Själv rider jag inte. Ännu kanske jag skall tillägga. Så jag gick brevid.




När vi kom hem tog vi en Hot Lumumba i solen ute på altanen.

Allt som allt en helt perfekt lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0