Medioker

Ja just det, medioker!

När man bedömer något så kan man i vissa fall jämföra mellan kvalitet och kvantitet. Ta vin tex, just nu sitter jag och dricker rödvin. Jag har inför helgen inhandlat nr 22349 från systembolaget. Jag skulle mycket hellre ha haft en nr 32145 eller varför inte en nr 74922!

Men valet föll som sagt på 22349, mest på grund av kvantiteten och inte kvaliteten.

På något vis så känns det som om min blogg är precis på samma sätt och samtidigt precis tvärtom!

Jag är ganska så dålig på att uppdatera och skriva nya inlägg så kvantiteten är ganska dåligt.

De stackars få inlägg jag lyckas åstakomma under en vecka håller en sorgligt låg nivå. Så kvalitén är under all kritik!

Det är tur att jag har en kvinna som älskar mig och inte gör några kvalitativa bedömningar mellan det vin jag dricker eller de inlägg jag gör på min blogg utan älskar mig.......ändå!

Kyss älskling!

 

Kommentarer
Postat av: johannes

Vi är många

Vi är hälften av alla som finns

Vi som läser här

2009-02-22 @ 11:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0