Hit Me

Tittlyssnade på RixFm i morse och dom har ju dragit igång BloggSM denna vecka. En kändisbloggare var inbjuden, det var hon Dominica Pazc...Pasc....Paczi....jaja whatever som var där. Jag gillar henne, intelligent, trevlig, rolig och med självdistans!

Enligt henne så kan man öka chansen att få hittar (hits? eller ja, träffar då) på sin blogg om man skriver och kändisar och då gärna lite elakt. Det stämmer säkert alldeles utmärkt, men jag känner så dåligt med kändisar som jag skulle kunna skriva om. Dessutom är jag inte direkt intresserad av kändisar heller.
Inget är mig mer ointressant än vad en kvasikändis som t.ex Blondinbella eller vad hon heter gör. Jag har ingen längtan att läsa hennes blogg och än mindre en blogg om vad hon kan tänkas göra eller inte göra skriven av någon annan.

Däremot gillade jag mumari som är en av dagens finalister, fast bäst är ändock tommaintet :)

Sedan är det visst bra att lägga upp bilder och gärna lite halvnaket. Okay, den enda som uppskattar att se mig lite halvnaken är min kära sambo och hon ser nog lite dåligt (kyss älskling).

Så det är bara att inse, jag kommer aldirg att nå ut till dom stora massorna och det gör mig ingenting!

Kommentarer
Postat av: Johanna

you and me both, då alltså :).

2008-11-24 @ 21:55:43
URL: http://lidicrous.blogg.se/
Postat av: Anonym

Inget fel på min syn älskling. Jag ser så bra med nya glasögon och jag älskar dig gränslöst! Kyss

2008-11-24 @ 22:44:28
Postat av: Sambon

Mä nu blev det så där igen så mitt namn försvann.... men du vet ju ändå att det är jag.

Kyss igen då...

2008-11-24 @ 22:45:55
URL: http://hembretsen.blogg.se/
Postat av: Marie

Mitt brukar oxå försvinna! Men du vet väl när det är jag oxå - när nivån på humorn sänks drastiskt :)

2008-11-24 @ 23:02:24
Postat av: Simon

Det är kul att du gillar min blogg och gillar man min blogg så kanske,men bara kanske, man också gillar Pernilla Wahlgrens blogg.Allt enligt Bloggtoppen.se som jag fast dom avläser bloggarna på maskinell väg har svårt att förlåta.För det kan väl inte bygga på läsarstatistik väl...nää...jag måste väl ha fler läsare än pernilla...eller?

2008-11-24 @ 23:40:55
URL: http://tommaintet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0