Ja men eller hur!

Ointelligenta är mer benägna att lämna kommentarer. Allt enligt en ny forskarstudie. Det är precis som jag alltid trott

Det är ju inte så konstigt då att jag nästan aldrig har några kommentarer på min blogg, för mina läsare kommer helt klart från den del av befolkningen vars intelligenskvot ligger klart över genomsnittet.

Andra bloggar jag läser, som tex Bloggfrossa, På slak lina, Prankmonkey, Philip Wildenstam och Anna Björklund bara för att nämna några, har också ganska så tunt i kommentatornsfältet.
I alla fall om man jämnför med Kissie, Kenza, Fokie och allt vad dom där bloggprinsessorna heter. Där kommenteras det minsann för fullt.


Studien har en viss tyngd eftersom den är publicerad i en vetenskaplig facktidning och artikeln är från Svenska Dagbladet.

Eller vänta nu......Dagens Svenskbladet?

Jahaja, det kunde man ge sig faen på, aldrig får man vara riktigt glad. Det var för bra för att vara sant.



(Bilden lånad från en annan artikel hos svenskbladet.se som handlade om bästa trettondagsspriten)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0