Granskning

Jag vill börja med att gratulera Ljusnan till beslutet att publicera min insändare.

Grattis Ljusnan, BRA GJORT!

I nästa andetag deklarerar jag härmed att jag för en överskådlig framtid kommer att granska kommentarer innan de publiceras på min högs personliga blogg.

Alla kommentarer som på ett eller annat sätt hädar, häcklar, skymfar, idiotförklarar, smädar, förolämpar, hånar, förnärmar eller förödmjukar mig som person kommer med glädje att släppas igenom.

Däremot kommer kommentarer om eller till någon av mina familjemedlemmar att sållas bort.

Helst av allt vill jag ju ha glada tillrop, men vem vill inte det?!

Nu skall jag duscha, raka av mig det grå gubbskägget och ta mig en GT. Inte nödvändigtvis i nu nämnd ordning.

Kommentarer
Postat av: johannes

va FAN anmäl dom

2010-08-07 @ 19:38:02
Postat av: Bloggaren

Hear Hear Johannes!

2010-08-07 @ 20:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0