Har det hänt något då?

Ja det kan man lugnt påstå!

Just nu sitter jag på Löttorps Camping på Öland med en galet dåligt internetuppkoppling. Den sista veckan har varit ganska så hektisk och mycket vatten, eller snarare regn har runnit under broarna.

Det största som har hänt är naturligtvis att min älskade sambo och jag gifte oss lördagen den 4 Juli. En fantastisk dag med lagom många gäster där vi ordnade allt själva. Vi tog hand om allt, från bröllopsbuketten som fru Embretsen konstfullt designade med "köftasblommor" och blommor från Målda,  till maten som jag slavade med i ett par dagar och som avnjöts på den lyckade festen.



Kyssen på Kyrktrappan.



Döttrarna var tänor. Från vänster till höger, min dotter Carolina (som kom ända frrån Spanien för att vara med), Fru Embretsen, min dotter Johanna och slutligen Fru Embretsens dotter Linnea.

'

Marsalkarna består av själsfränden Göran, Fru Embretsens son Mattias och äldsta vännen Lars.



Skickar upp en bild från svensexan där jag på något sätt  blev upplurad i manegen på Furuvik för att inför 250 internationella konferensdeltagare göra bort mig på gitarr.

Mer om detta senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0