Torka, död, jämmer och elände

Likt vacuum, tyskungen och andra prominenta bloggare känner även jag av bloggtorkan.
Även om det för mig snarare är ett konstant än tillfälligt tillstånd. Det är ju inte så att det saknas saker att skriva om.
Tex svenska tv-tittares oförmåga att göra kloka beslut. Eller hur mycket bättre sverige skulle vara om jag var diktator.
Men viljan och inspirationen vill liksom inte infinna sig.
Det kan ju bero på att jag mår så bra och är så kär att jag inte kan hitta den där glöden som behövs för att gnälla och beklaga mig.

Livet leker och jag med den!

Kommentarer
Postat av: johannes

Gnälla kan man alltid

Det är en gåva ju

Blogga nu på



Tänk på han som är son till Julio Iglesias

Se där ett blogguppslag :)

2009-01-14 @ 09:22:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0