Fredagkvällens Outfit

Fredag kväll som det är satsar jag på en ledig look med stilsäkert svart underställ från Craft som inhaldlas på InterSport i Bollnäs. På överkroppen har jag en ledig tröja av typen Collage, också den svart men med åskblåa detaljer som accentuerar min i övrigt ganska mörka och grå look på ett trevligt sätt.
På fötterna har jag två par strumpor av vilka det yttersta paret är ett par jägargröna tjockstrumpor som jag gärna bär elegant nerhasade för den där lediga looken.


Vad som inte framgår av bilden är att kvällens doft heter "Hästar från Målda" och uppskattas väl kanske mest av en väldigt tolerant och kär sambo.....om ens av henne.

Ytterligare modetips hittas med fördel hos Gnidkungens Modeavdelning
Vi väntar även med spänning på en outfit från Naugthy Simone

Kommentarer
Postat av: johannes

Sa grannt

2009-01-16 @ 18:33:05
Postat av: Naughty Simone

Nämen f**n va cool'ba sådär'ba.



Simone låter genom sin stylist meddela att: "Den som väntar på någe gott väntar aldrig för länge".

2009-01-16 @ 19:49:34
URL: http://www.tommaintet.blogspot.com
Postat av: johannes

Jag beundrar att du har TRE klockor

2009-01-16 @ 21:06:08
Postat av: Carro

hahaha, men du är väl för rolig du! :)

2009-01-16 @ 23:21:06
URL: http://carolinali.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, nu börjar du se ut som vi andra av lantlig börd. Vänta bara tills du börjar använda samma outfit även i offentliga sammanhang. Det kommer, tro mig! :-D

2009-01-17 @ 17:09:02
URL: http://www.norrange.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0