Det fria ordet

Satt här på morgonen och läste en artikel i lokaltidningen om en kille som med hjälp av sin blogg blivit inbjuden till ett konvent i Bryssel! Han skriver på engelska om bland annat filsofi och musik. Kul för honom tänkte jag.

Jag fortsätter att läsa och blir upprörd och chockad! Killen häver ur sig att bloggar ofta används på fel sätt. Man skirver om mode och kastar skit på varandra. Vad i hela helv.. menar han med ett sådant uttalande. Själva grundidén med bloggande är väl att man skall få skriva om vad man vill.
Jag vill inte ha någon liten snorvalp som talar om för mig vad jag får och inte får skriva om!

Tänk dig själv om t.ex. Blondinbella inte fick srkiva om mode eller dagen outfit. Vad skulle hon då skriva om? Då skulle Blondinbella vara helt vilse och inte kunna skriva något.

Vänta lite nu.................hmmmmmm


Jamenvaffae! Han har ju helt rätt!

Jag skall genast leta reda på Fredrik Olssons från Edsbyns blogg och gratulera honom!

Kommentarer
Postat av: Maran

Mä! Öcken besserwisser! Skulle det vara mer rätt att blogga om musik än om mode? Även om de flesta små mode-bloggerske-wannabes är rätt patetiska (men undantag finns t.ex. duktiga Maria i NA), så är det ju faktiskt skitkul med skor o väskor o smink. Och då ska man blogga om det om man vill! Typiskt killar att se ner på sånt o tycka att deras intressen skulle vara finare på nåt sätt, mörrrrrr! (nu köm Ämnebo-genen fram)

2009-01-15 @ 14:59:54
Postat av: Klatuus blivande fru

He he he.... giller när du mörrer ja Arparn! På dom ba! Bitn där dä gär ont!

FLESS

2009-01-15 @ 15:15:08
URL: http://hembretsen.blogg.se/
Postat av: Johannes

http://www.youtube.com/watch?v=JaGuusfZjSM



RÄGGI klattu



Jag i min enfald trodde att ordet var fritt, särskilt på internet





Bloggar som fenomen bygger ju på Blondinbella.



Nu ska du o jag o kanske vakumet osså tillsammans starta en egen modeblogg o krossa fredrik olsson, vem nu det är

2009-01-15 @ 15:42:56
URL: http://www.youtube.com/watch?v=JaGuusfZjSM
Postat av: Bloggaren

Hahahahaha!

Jamen helt klart Johannes! Tre av Ovanåker kommuns mest välklädda kan väl inte misslyckas med att skapa en succéartad modeblogg!

2009-01-15 @ 21:05:34
Postat av: Naughty Zimone

Yea! - I'm in.

2009-01-16 @ 00:34:04
URL: http://tommaintet.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0