Redaktionellt material om hundar

Sitter och brottas lite med en text jag lovat min kära sambo att jag skulle bidra med.

Hon är redaktör för Malteserringens tidning som kommer ut en gång i kvartalet.

Vid ett svagt ögonblick lovade jag att skriva om hur det var att stå som rasrepresentant på Stora Stockholm.

Det enda jag lyckats åstakomma så här långt är detta blogginlägg.......

Men kul hade vi! Vår lilla fjant som vi hade med oss charmade alla hon träffade!




Visst är hon väl charmig våran Lizzie!

En borstad, stylad och pimpad Malteser skall se ut så här om det skall finnas någon vinstchans i ringen.


Kommentarer
Postat av: H C Barregren

Haha, vad roligt att ni båda bloggar. Det känns nästan som om jag själv sitter där i soffan och hör er ropa mellan våningarna. Säg till när maten är klar, så kommer jag :-)

2009-02-11 @ 20:58:17
URL: http://blogg.bums.nu
Postat av: Bloggaren

Hehehe, ja snacka om att leva i den digitala världen :)

Men vi umgås ganska flitigt på riktigt också!

Det var wok med mycket grönsaker och svamp idag, men också lite strimlad picnicbog så jag vet inte om det skulle falla herrn på läppen :D

2009-02-11 @ 22:01:37
Postat av: Marie

Åh, söta söta lilla Lizzie! Jag längtar så mycket efter min lilla KiddiePoopoo!

2009-02-12 @ 19:12:45
URL: http://tesermatten.blogg.se/
Postat av: H C Barregren

Maten låter helt okej. Ät bra och sov ordentligt. Snart kommer en bloggutmaning :-)

2009-02-12 @ 20:06:08
URL: http://blogg.bums.nu
Postat av: Bloggare

Weee! kan knappt vänta, kom med den BUMS!

2009-02-12 @ 20:39:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0