7 Dec

Enligt den älskade hustrun (som förövrigt har en väldigt trevlig minnesluckeöppning på gång) så är det väl ingen konst för mig att fixa ett inlägg till Kalendern. Det är ju bara att leta upp ett klipp på någon skäggig gubbe som spelar "dunka å slå från ryggesbo". 

Det fick mig att tänka till lite och då kom jag att tänka på Treat Williams och hår.



Okay, han har hår fortfarande medan jag knappt har det. Men då, i slutet av 70-talet hade vi ungefär samma frisyr. Och då snackar vi frisyr.

Så här kommer ett klipp på en långhårig kille i en skön låt från en skön film.



Kommentarer
Postat av: Frugan

Älskling! Det heter Dôna schlô (döna slö) från Ryggesbo... :)

Älskar dig gränslöst!

2009-12-09 @ 13:19:21
URL: http://hembretsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0