Aldrig får man vara glad



Fick tillbaka min telefon igår som har varit inskickad på lagning. Efter ungefär 4 månader började knapparna sluta fungera. Fråpn början var det inte några överhängande problem. Det gick inte att byta från videoläge till kameraläge, kunde inte skriva * och följdaktligen inte ändra mellan stor och liten bokstav.

Men när handsfreen la av och knappen för 9wyxz slutade fungera var det dax att lämna in den. Jag kunde ju inte längre avsluta mina mess till kärleken med "Kyss" som jag alltid gör!

Dom tittade lite nedlåtande på mig när jag lämnade in mobilen hos radiohandlaren i Bns. -Ja men du får väl skylla dig själv när du köper en SonyEriksson!

Men nu så har jag som sagt fått tillbaka den, efter närmare 1 månad! M i butiken var noga med att tala om att jag måste spara på följesedeln. -Vi skickar med den gamla följesedeln nästa gång din mobil går sönder och tredje gången den går sönder kan vi reklamera den!
Det lät ju förtroendeingivande.

Jag är benägen att lämna in den på en gång för handsfreen fungerar fortfarande inte! Men det kan jag leva med ett tag, jag väntar tills något annat går sönder. Min gamla W890i har så bedrövlig antenn så jag kan knappt använda den även fast jag har den enda operatör som fungerar  här ute i skogarna!

Förbannade teknik!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0