Omintetgjord

Det är ta mig tusan inte lätt att blogga ibland!

Här har jag gått i flera dagar och byggt upp mig inför ett långt och humoristiskt inlägg. Formuleringarna som jag slipat på har varit intelligenta, insiktsfulla och dräpande. Efter att systematiskt ha malt ner en slogan som jag tycker är värdelös hade inläggets slutkläm på ett närmast apokalyptiskt sätt tillintetgjort varan, dess slogan och allt annat som är förknippat med varan i fråga.

När jag satt mig ner för att renskriva mitt eminenta inlägg i reklamdebatten började en liten otäck tanke gnaga långt där bak i mitt kala huvud.

"Hallå där, du där framme! Är du säker på att den där slogan du så vackert har slaktat är Tre Överraskningar i Ett? Ska det inte vara Tre Önskningar i Ett?!"

*Morr, grymt och grunt*

Natruligtvis är det Tre Önskningar i Ett! Då faller liksom allt jag har grubblat på och allt som jag så länge har slipat på och förfinat in till perfektion.

Så tyvärr får jag lämna er här med ännu ett dussininlägg.

Kommentarer
Postat av: H C Barregren

NEEEEeeeeeejjjjj!!!!

2009-04-30 @ 14:25:21
URL: http://blogg.bums.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0