Mä!

Bäst att man passar på och skriver lite medans man är hemma. Hemska tanke att man skulle ägna 5 min till att skriva ett inlägg på jobbets tid! Jobbet som inte ens har internetuppkoppling.

Men jag skall inte skriva mycket för jag är alldeles för upprörd och ju mer jag tänker på det desto mer förbannad blir jag, och jag tycker inte om att vara förbannad!!

Jag tycker om att vara glad och snäll och mätt och matt av kroppsarbete och behövd och uppskaddad och älskad och ja det enda jag kan säga att jag är glad att vara hemma för där får jag vara allt jag vill och jag får allt jag någonsin skulle behöva från min underbara sambo!

Kommentarer
Postat av: Maran

Mä! Får ni skita på arbetstid da?

2008-11-21 @ 09:09:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0