Annars då?

Ja vad tusan har jag gjort i vecka kan man undra sig.

Förutom att jag har haft en släng av influensa med feber och allmänt elände, ett par dagar av ryggskott och en massa snöskottning så har jag spikat upp en ny box i stallet.



Innan ni säger något så vet jag att man skall ha galler för fönstret och det är på gång!

Nya ponnyn kom i lördags.Hon heter Indy.  Ja kom och kom, vi var och hämtade henne. Tonåringen är lycklig, Indy är lycklig, det snöar inte längre så jag är också lycklig.


Kommentarer
Postat av: Maran

Men va duktig du är på att snickra, är djupt impregnerad :) Du kan ju fråga Helén om hur det brukade gå till på våra slöjdlektionerna när dom slutade med att jag jagade Kilis med en hammare, fless!

2008-12-17 @ 12:45:14
Postat av: Helén

Som svar till Maran..... "Spika du snett?"

Poss

2008-12-17 @ 16:33:43
Postat av: Dotter nr 1 (Carro;) )

Nej men se där! Blir alltid lika imponerad av dig fader! så duktig så:)

och vilken liten sötnos, tur vi kommer upp ikväll så man får se allting! :) SAKNAR ER!!!

Pusspusspuss

2008-12-19 @ 13:46:55
Postat av: elie

Mera vi vill se =) Önskar min kunne fixa en box runt ett hörn =)Vilken kul box det ser ut att vara inte en trampa runt iring underbart Hoppas ditt ryggskott släpper och att du å din familj hft det bra i jul ;) gott nytt kram Go rykt till alla håriga i stallet =)

2008-12-27 @ 19:05:39
Postat av: Johannes

GRATTIS till förlovningen

Va fick du i förlovningspresent

Bloggstopp???!!!! :D

2008-12-28 @ 15:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0