Ångest

Jeezze, en allmän känsla av ångest kryper över mig när jag inser att jag inte har skrivit något på ett par tre dagar. Dessutom får jag en uppmaning att skriva om  hur det är att vara månskensbonde, vad nu det är.

Läsaren som  uppmanade mig till det känner mig ganska bra och genomskådade snabbt att Hovslagarförklädet som skall inhandlas egentligen kommer att användas i helt andra lokaler än stallet :)

Jag känner pressen att komma med något insiktsfullt, roligt, tankeväckande och träffsäkert nu när jag inte har skrivit på ett tag. Men det är tommare än vanligt mellan öronen. Tur att det inte är strålande solsken ute för då skulle vacumet i mitt huvud värmas upp och jag skulle lätta från marken och stillsamt sväva upp i det blå som en karikatyr på en Zeppelinare.

Vid närmaner eftertanke.

Kan vacum bli varmt?

Medans vi ändå rådbarkar våra hjärnor med detta kan vi även kontemplera över följande tankenöt. Alla svar beaktas:

Tänk dig att du har en uppblåst ballong. Ballongen ligger på en känslig digital våg. Inuti den uppblåsta ballongen flyger en fluga omkring.
Vad händer om flugan stannar och sätter sig på vågen?
Blir det utslag på vågen eller är vikten den samma som när den fula flugan flög omkring?

Så där ja, det blev ju något idag i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Maran

Och vad har hänt med den andra bloggarens blogg? Börjar bli trött på att glo på en bärs!

2008-12-02 @ 18:20:13
Postat av: CB:t

Nu finns du med på blogglistan. Bli inte alltför kaxig och sluta skriva dina fina kommentarer för det :-)

2008-12-04 @ 12:17:32
URL: http://bums.nu/
Postat av: emelie

vill du ha en snygg bloggdesig?

2008-12-04 @ 13:39:54
URL: http://http//stylebyemelie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0